Niniejsza procedura ustala zasady oceny szkolenia oraz kadry szkoleniowej zapewniające jakość szkolenia w firmie Eturia Sp. z o.o.

  1. Dokumenty podlegające ocenie:
  2. ANKIETY EWALUACYJNE – PRZEDSZKOLENIOWA/POSZKOLENIOWA
  3. INDYWIDUALNA DIAGNOZA POTRZEB ROZWOJOWYCH I EDUKACYJNYCH

– CZĘŚĆ I – ANALIZA POTRZEB ROZWOJOWYCH I EDUKACYJNYCH

– CZĘŚĆ II – ANKIETA

  1. ANKIETA BADAJĄCA JAKOŚĆ SZKOLENIA
  2. TESTY EWALUACYJNE

Firma przeprowadza wśród Uczestników testy wstępne i końcowe na podstawie, których sporządzana jest ewaluacyjna wartość dodana szkolenia

  1. KARTA OCENY TRENERA

 

  1. Powyższe dokumenty przekazywane są do Specjalisty szkoleń- dotyczy szkoleń komercyjnych a w przypadku szkoleń dofinansowanych w ramach EFS do odpowiedniego specjalisty zgodnie z zapisami we wniosku o dofinansowanie.
  • Specjalista analizuje ankiety i sporządza raport, który przedstawia na cyklicznym spotkaniu kardy szkoleniowej po każdej edycji.

W przypadku, gdy wyniki oceny są niskie, specjalista podejmuje działania mające na celu poprawę sytuacji. Podjętymi działaniami mogą być:

  1. indywidualne ustalenia z trenerem oraz analiza mocnych i słabych stron sposobu prowadzenia zajęć przez tę osobę
  2. analiza materiałów szkoleniowych i dostosowanie ich do oczekiwań uczestników
  3. zmiany w programie zajęć według sugestii i oczekiwań uczestników na podstawie wskazanych w ankietach ewaluacyjnych najciekawszych i najmniej użytecznych elementów zajęć
  4. zmiany w sposobie organizacji zajęć
  5. inne, niewymienione wyżej działania, które koordynator merytoryczny uzna za konieczne na podstawie ocen uczestników
  6. Wyniki z ewaluacji wykorzystywane są dla polepszenia późniejszych szkoleń.