Niniejsza procedura ustala zasady oceny szkolenia oraz kadry szkoleniowej zapewniające jakość szkolenia w firmie Eturia Sp. z o.o.
- Dokumenty podlegające ocenie:
- ANKIETY EWALUACYJNE – PRZEDSZKOLENIOWA/POSZKOLENIOWA
- INDYWIDUALNA DIAGNOZA POTRZEB ROZWOJOWYCH I EDUKACYJNYCH
– CZĘŚĆ I – ANALIZA POTRZEB ROZWOJOWYCH I EDUKACYJNYCH
– CZĘŚĆ II – ANKIETA
- ANKIETA BADAJĄCA JAKOŚĆ SZKOLENIA
- TESTY EWALUACYJNE
Firma przeprowadza wśród Uczestników testy wstępne i końcowe na podstawie, których sporządzana jest ewaluacyjna wartość dodana szkolenia
- KARTA OCENY TRENERA
- Powyższe dokumenty przekazywane są do Specjalisty szkoleń- dotyczy szkoleń komercyjnych a w przypadku szkoleń dofinansowanych w ramach EFS do odpowiedniego specjalisty zgodnie z zapisami we wniosku o dofinansowanie.
- Specjalista analizuje ankiety i sporządza raport, który przedstawia na cyklicznym spotkaniu kardy szkoleniowej po każdej edycji.
W przypadku, gdy wyniki oceny są niskie, specjalista podejmuje działania mające na celu poprawę sytuacji. Podjętymi działaniami mogą być:
- indywidualne ustalenia z trenerem oraz analiza mocnych i słabych stron sposobu prowadzenia zajęć przez tę osobę
- analiza materiałów szkoleniowych i dostosowanie ich do oczekiwań uczestników
- zmiany w programie zajęć według sugestii i oczekiwań uczestników na podstawie wskazanych w ankietach ewaluacyjnych najciekawszych i najmniej użytecznych elementów zajęć
- zmiany w sposobie organizacji zajęć
- inne, niewymienione wyżej działania, które koordynator merytoryczny uzna za konieczne na podstawie ocen uczestników
- Wyniki z ewaluacji wykorzystywane są dla polepszenia późniejszych szkoleń.